Romy en cemal





De zwangerschaps test.


Al enige tijd zingt het gerucht dat romy zwanger zou zijn en cemal wilt daar een einde aanmaken.
Romy is en de laatste tijd niet zo lekker en moest ook spugen, en dan gaan mensen al  snel hun eigen conclusie trekken en dat is dat romy zou zijn.
Cemal denkt dat als ze nou zo'n test doet, dan is er antwoord en kan er ook niet op verder geborduurd worden,
romy moet er nog even over nadenken, ik heb het gevoel dat ik moet bewijzen dat het niet zo is, romy weet dat het zo is en het boeit er niet wat eem ander ervan vindt, cemal is het er wel mee eens, maar hij maakt zich toch een beetje zorgen.


Romy trekt al snel de conclusie dat cemal aan haar en twijfelt en spreekt dat ook uit, schatje het kan niet, ik slik netjes iedere avond de pil. En ik moet één keer overgeven omdat ik niet helemaal lekker ben. En nu moet ik voor anderen een testje gaan doen??
Cemal vraagt daarop of ze het dan alleen voor hem wilt doen, romy zegt daarop, dus je vertrouwt mij niet, nou lekker dan.
Maar volgens cemal kan de pil soms ook niet werken, het kan zo maar.
Romy is een beetje boos dat er aan haar wordt getwijfeld, en stemt met tegen zin om die (stomme) test te doen voor cemal.
Cemal vindt het fijn, en romy loopt enigszins kwaad naar de loods.

Share this

Related Posts

Previous
Next Post »