Herrie in de loods

Cherona 22:13:00
Jessie en billy vragen aan bas wat hij wil hebben voor zijn 15 maanden feestje in utopia, hij zegt geef maar geld, hij weet het anders niet.

Rian zegt tegen Gj goh wat mis ik het motor rijden zeg als ik dit zie.

Cees zegt tegen jessie dat er maar heel weinig alcohol is gedronken. Ja cees vindt je het gek die mensen moeten nog rijden.

Billy heeft nog weer 2 kleine schilderijen verkocht en een aanvraag voor een grote. Je gaat lekker bil.

Cees praat met rian erover dat hij geïrriteerd is dat hij zijn rondleiding niet kon afmaken omdat er weer een was die zo nodig de microfoon nodig had en daar bedoeld hij die gevallen diva mee. Ze had toch wel ff kunnen wachten.

Er moet weer ff een groepsfoto gemaakt worden met de motorrijders. 
V IK zegt ik heb het gevoel dat ik zwaar buiten beeld sta, nou ik denk dat je helemaal niet op de foto staat met je zweverij.

Bas wil ook even met zijn bike op de foto hahaha.

Ze zijn er nog niet uit waar die foto´s gebleven zijn die Edith heeft gemaakt. Do denkt dat het op de utopia courant niet goed is gegaan en dat de site geen 350 foto´s kan verwerken en gaat ze daar nu op verwijderen. En er opnieuw opzetten.

Gina heeft vandaag 480 verdient in de luifel. Is niet veel maar ja alle kleine beetjes helpen, niet waar?
Zo te horen heeft klauwtje niet zo'n goeie zin. Zou het komen dat zij nu niet meer de enige is die 15 maanden in utopia zit??

Zwerver ziet liever een hoop koeien, hij loopt niet zo warm voor die motoren. Nee het enige waar jij warm voor loopt is die gevallen diva.

Jessie zegt dat hij 10 shirts heeft verkocht, ook niet gek zou ik zeggen.

En wie gaat de afwas even afdrogen??

Jessie praat met billy hoe hij het heeft ervaren. Hij zegt ik ben nooit bezig wat erom heen hangt. Ik ben bezig in baas beach en die keren dat je ff moet werken dan ben ik er ook. Billy zegt daarop dat ze het wel leuk vindt om met de mensen te praten.

Ik ben zo moe. Wuppert was geirriteerd want een mevr. zei iets van jullie zullen wel geen gevoel van een week en weekend hebben. Hahaha wuppert zegt dat ze hardstikke hard werken door de weeks net als de mensen buiten doen hahahaha lachen toch dit. Ze hebben echt totaal geen besef meer van de tijd hahahaha.

Zo dikkie gaat weer heerlijke snacks bakken en patat.

Goh goh die wuppert zit nog vol adrenaline omdat ze zo opgefokt is door de drukte en het werk wat ze heeft moeten doen. Ach ja als je toch ook al in de twintig ben dan krijg je dat.

Hoppa en daar gaan de snacks.
Cemal wil pannenkoeken met spek hahaha en klauwtje die bakt ze graag want die heeft ook wel genoeg patat gezien.

Zwerver wil ook leuk wezen pfff niemand die erom kon lachen

Zo zegt die gevallen diva zeg jullie geloven het niet maar ik heb ook nog wat cd's verkocht. In totaal heeft ze er nu 5 verkocht volgens mij.

Niemand weet waar do is, die is zeker weer ondergedoken omdat er zoveel mensen op het terrein waren of zo?

hahaha ze hebben maar voor 600 euro omzet gedraaid en daar moet de inkoop nog van af dus ze hebben flink verlies gedraaid hahaha. Goeie GJ.
Er moet geld bij. Billy zegt nu weer dat die mensen die de spullen voor de veiling hebben gekocht nog die 1300 over moeten maken.
Er komt nog kaart verkoop bij zegt die snuiver.
Neemt die jessie nu de boel in de maling??
Ze komen eruit dat ze 750 euro hebben verdiend maar jessie had 20% van de winst verwacht hahaha. Ja jessie je kan je wel rijk willen rekenen maar zo werkt het niet.

Ze hebben ook weer een feestje vanavond voor bas zijn 15 maanden utopia.

Ja ja zwerver heeft het bad voor billy vol laten lopen maar het is billy te heet.
Wat zie ik nou?? Ja ja ze gaan samen in bad. O jee wat zullen die gevallen diva en jessie hier wel niet van denken???
Het bad is zo heet dat ze er niet eens in kunnen zitten.
Zwerver wil er al weer uit maar billy zegt laten we nou ff praten. Hij zegt waarover dan en ze begint van hoe is het met bender.
Hahahah ze worden onrustig en dachten dat het van met elkaar in bad zitten maar dat is het niet zegt zwerver.
Ze willen een handdoek en roepen breng ff een handdoek waar op die zwerver zegt laat jessie ze maar brengen. Wat een etter is het toch zeg, dan kan hij zien dat ze samen in bad zitten. Hij kan het niet laten. Billy zegt ik maak zelf uit met wie ik in bad ga. Maar ja zwerver je kunt het proberen.
Wuppert komt even een serenade bij hen brengen.

Er komt toch een hoop lawaai uit die loods vandaan van die gillende wijven niet normaal zeg. Nog steeds hun pillen niet gehad zo te horen.

Die kop van die gevallen diva spreekt boekdelen. Toch vreemd dat ze er nu niet bij moet zitten, ze is toch altijd bij de zwerver in de buurt?

Hahah billy zegt tegen jessie dat in bad was niet zo'n succes waarop hij in zich zelf loopt te mompelen dat had ik wel gedacht hahaha.

De zwever is weer in haar nopjes, ze mag weer een vrouw aaien.

Tjonge wuppert ja de tijd denkt van kom laat ik vandaag eens wat langzamer doen, ja vast. Lange haren en korte hersenen. Dat zei ze omdat deze dag minder snel ging dan normaal.

Billy is verdrietig dat ze geen contact met die zwerver kan krijgen. Jessie zegt je moet de dingen ook rustig opbouwen. Billy wil gewoon dat ze normaal met elkaar om kunnen gaan maar ze heeft het gevoel dat die zwerver een spelletje met haar speelt, ja dat heb ik allang in de gaten. 
Ze dacht ik ga met hem in bad en dan komt hij wel los hahaha.
Jessie zegt als je zoveel met hem meegemaakt heb waarom wil je dan nog zo dat hij anders zou zijn. Jessie zegt als je bij de koeien niet met hem kan praten waar hij zich op zijn gemak voelt. Hoe denk je dan dat het in bad anders zou zijn. Billy zegt dat ze het goed bedoelde, jessie zegt als je je kwetsbaar op stelt bij hem dan maakt hij er misbruik van. Ook wat hij allemaal van jessie en cees zegt de twee die het dichts bij billy staan.

Jessie praat er met cees over billy wat ze gedaan heeft dat ze met die zwerver in bad ging enz. Cees snapt niet dat die zwerver negatief over hem praat.
Cees zegt dat ze gecompliceerd in elkaar zit.

Cees vraagt aan billy wat er gebeurd was. Ze zegt dat die zwerver had gezegd dat jessie haar orders gaf en haar voor het karretje spannen. terwijl dat helemaal niet zo is. De zwerver ging in bad en bas zei het is de kift dat je met hem in bad gaat en dat deed ze dus.
En dat had ze dus niet moeten doen. 
Hij had gezegd dat de zwerver cees een zeikerd noemt omdat hij overal wat op zegt. Jessie vraagt aan haar, leer je hier nu wel wat van.
Ja billy je laat je iedere keer weer voor gek zetten door die vent. 

Wat loopt die klauwtje weer te brullen zeg, niet normaal daar.

Slisser over de zeik? Ze wil geen verantwoording voor de puinhoop in de samenleving. Ze werd nog als stemleider gemaakt door die dikke vorige keer.
Slisser zegt ik wil nergens bij horen bij geen enkele groep en ik wil ook niet verantwoordelijk zijn voor iets.
Dikkie zegt dan moet je morgen duidelijk zijn en het vertellen in de groep.
Wat een drama wordt er weer van gemaakt zeg.

hahah die snuiver zeg in utopia hoeft niks, nee alleen naar die dikke luisteren en doen wat ze wil.

Zonde toch daar staat de patat die niet wordt opgegeten.

Nu komt die zwerver weer net doen of hij van niks weet. pfff
En weer laat ze zich weer belachelijk maken door hem.
Jessie zegt ook dat ze het niet moeten forceren, het komt goed of niet goed.
Die zwerver zegt dat hij het niet forceert om het goed met haar te maken.
En weer laat ze zich zeggen door die loser dat hij geen misbruik van haar maakt en dat ze morgen maar moeten praten omdat hij nu moe is. Ja ja 
Ze voelt zich heel dom en ze wilde weten van die zwerver waarom hij de dingen over jessie zegt. Maar ze beseft nu wel dat ze daar toch niet achter zal komen. 

GJ in gesprek met do die zegt dat het presenteren haar wel energie geeft, gj zegt tegen haar je moet een keer een keuze maken, wil je nou vogelvillage, meubels en de markt doen dan is het teveel als je ook nog eens utopia insite wilt gaan doen. Hij raadt haar aan om wat meer haar rust te pakken en dat ze maar een lichaam heeft. 

Er is weer een party en dit keer voor bas zijn 15 maanden utopia. Er is natuurlijk weer die jungle muziek waar ze weer als een stel apen hun sex lusten weer op elkaar gaan bot vieren. Jessie en billy gaan ook naar het feest en billy mag niet drinken en jessie zei van ik neem wel een drankje. Laten we maar gaan dan kunnen we de sekte bij elkaar houden hahahaa.

O jee de dikke is op haar tenen getrapt dat klauwtje tegen haar in ging. snuiver zegt ja maar jij wordt steeds feller in een discussie en die dikke gelijk ja ik ben ramona en ik zeg wat ik wil en hoe ik het wil. Snuiver zegt ook als het niks voorstelt dan komt je ook met een grote bek gelijk. Nu wordt ze pissig op snuiver dat hij zegt dat dat een straat gedrag is en dat pikt ze niet dat ze in een hokje gezet wordt. Maar ja die griet die luistert niet naar een andere. Snuiver zegt ik kom ook van de straat. Pfff die dikke is trots waar ze vandaan komt pfffff nou ik zou me rot schamen. Snuiver zegt je vond in hokjes stoppen niet goed en hier kun je het veranderen waarop ze zegt van, ik ben ramona ik kom van de straat en ik praat en ben zoals ik ben.  Ik geloof dat dat over het conflict met die klauwtje ging. Ze had gezegd tegen klauwtje zit je hier alleen nog omdat je denkt dat je utopiaan van het jaar gaat worden en toen schijnt het vuur aangewakkerd te zijn.

De zwerver laat zich ook weer van zijn goede kant zien en verschijnt niet op bas zijn feestje, loser.

En billy gaat maar door over dat gedoe met die zwerver, ik vraag me af hoe lang jessie het vol houdt om dit iedere keer weer te horen.

V IK vindt dat de mensen wel makkelijk sorry zeggen en daar kan ze niet mee over weg.  Ze kan het dan ook niet los laten als iemand onterecht dingen zegt en dat steeds weer gebeurt. Ze hebben het over die dikkie. Jessie zegt ze wacht dat ze de groep achter zich heeft en dan pakt ze je. Ze denkt dat ze heel wat is en dan praat je er met haar over en dan is het weer goed tot het weer gebeurd. V Ik vindt het erg voor jessie dat bepaalde mensen hem zo behandelen en vindt het niet terecht omdat hij het allemaal goed bedoeld.

V Ik kan niet altijd de schakel maken tussen het echte leven en het leven van de televisie waar het zo´n heissa is. Het gaat haar aan het hart als er rare dingen worden gezegd. Nou V Ik jij kan er ook wat van hoor.

Helaas heb ik die herrie gemist tussen die dikke en nog andere personen.
Je kon ze wel horen en dat was nog best heftig.

O die turk begint ook al iedereen buigt voor mij pfff waarop wuppert zeg nooit en hij pakt haar zo bij haar nek tot ze op haar knieën gaat pffff.

Het valt me op dat dikkie niet op het feest is en dat klauwtje met een hang gezicht achter de pc zit.

Zo het feest is gelukkig ook weer ten einde. Ik heb do er ook niet gezien, leuk voor bas. Als hij in de picture staat of geen tijd voor haar heeft zie je haar niet. Het draait echt allemaal om haar.


Billy vraagt aan jessie wat is er tussen klauwtje en dikkie gebeurd waarop hij zegt die dikke is weer lekker bezig.

Allemaal weer roken voor de sigaretten reclame.

Klauwtje is zeker zo boos dat ze met beer en al in de cordwood gaat liggen.

Jessie zegt tegen die wuppert dat ze die zwerver boven jessie verkiest. Zij bepaald altijd wie waar slaapt en nu wil jessie dat ze morgen tegen die zwerver gaat zeggen dat jessie in de sweet gaat slapen morgen maar dat doet ze niet terwijl ze wel altijd tegen jessie zegt dat hij niet in de sweet kan slapen omdat die zwerver er ligt. Wuppert heeft samen met cemal bedacht dat ze bij baas beach een nieuwe lounge wil, ze wilt dan planken langs maken en dan isolatie materiaal erin brengen en dat heb je een huisje hahaha ach ja wat kan je van die twee verwachten.

Jessie zegt tegen wuppert hoe vaak heb je tegen mij gezegd dat jullie in de cordwood wil slapen en hoe vaak heb je dat tegen die zwerver gezegd dat je nu eens in de loods slaap zodat jessie dan in de sweet kan slapen. Vraag hem waarom hij niet in die caravan gaat slapen. En die wuppert zegt dus dat ze dat nooit tegen die zwerver heeft gezegd. Hahahah dat domme wicht snap ook niks zeg. Het is altijd wij willen en jij moet maar, en dat zegt ze dus niet tegen die zwerver.

O ik hoor nu dat die dikke tegen jessie zei van heb je genoeg shirts verkocht voor je sekte. Ik hoor V Ik nu met de gevallen diva praten en het schijnt nogal heftig geweest te zijn die ruzie ook met klauwtje. Maar ik kom er nog niet helemaal achter. V Ik vraagt zich af waar die emotie van die dikke vandaan komt ze schrok er helemaal van hoe ze uit haar bol ging.
Die dikke komt boven om haar spullen te pakken en V Ik vraagt ben je oké en ze zegt nee. 
Maar ze praat er wel met V IK erover. Klauwtje had gezegd tegen dikkie dat ze een straat chick was, nou en daar heeft die klauwtje toch wel gelijk in.

V Ik heeft een gesprek met billy van wat er allemaal in de loods gebeurd dat er veel disrespect is onderling en daar is ze klaar mee. Ze zegt wacht tussen nu en twee weken dan ligt alles op zijn gat.
V Ik snapt waar het allemaal vandaan komt maar ze zegt ik ga me er niet mee bemoeien omdat het vaak niet van mij is. 
Billy zegt als ik wat meer had nagedacht om met die zwerver in bad te gaan dan had ze geweten dat het heel dom is van haar mezelf. Ze is bang dat ze de vriendschap met jessie hier mee stuk heeft gemaakt.
V Ik vraagt zich hoe het kan als ze elkaar af maken en dan een dag later zeggen je bent mijn matty en dat kan ze niet snappen.
Het nadeel van hier zijn is opletten welke passen die je neemt want je wordt er gelijk op afgerekend. 
Ze vraagt zich af hoe het mogelijk is als het zo vaak voorkomt ze dan toch weer met elkaar staan te knuffelen. Ze zegt als ik ga zeggen wat ik allemaal zie dan breekt de pleuris uit. Ze kan er niks mee omdat het haar proces niet is.
En hier laat ik het bij want het kan nog wel uren duren dit gesprek.

https://www.dailymotion.com/video/x4nn7qq_ruzie-ramona-en-gina-7-augustus-2016_lifestyle



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »